Okos városba okos megoldások: funkcionálissá válhatnak a hirdetések
A világ alakulóban van, digitalizálódik, fejlődik, miért maradna ki ebből a reklámvilág? Hogy lehet okossá tenni a hirdetéseket? Mire is számíthatunk belátható időtávon ezen a piacon? Szelei Szilárddal, a JCDecaux társ-vezérigazgatóját kérdeztük a témáról.
Megjelent: 2017. 06. 08. csütörtök 14:14

A HÉT TÉMÁI

Megkaphatod az elmúlt napok legfontosabb anyagait a postaládádba, ehhez e-mail-címeddel iratkozz fel hírlevelünkre!

Érdekel ?

INFORMÁCIÓT KÉREK
Visszahívunk, amikor Neked alkalmas.
szelei szilárdjcdecauxhirdetésokos megoldásokos városplakát

Fejlődik a reklámvilág is: lassan eljutunk oda, hogy nem csak öncélú reklámoszlopokat fogunk látni, hanem egyéb szolgáltatásokat is képesek lesznek nyújtani ezek hirdetések. Sok helyen látható már ez az egyéb funkció, például az utasváróknál, toaletteknél. Ezeket az egyéb funkciókat a reklémbevételekből lehet majd finanszírozni.

A valódi előrelépést ezek az okos hirdetések abban jelentik, hogy képesek adatokat is gyűjteni. Így például célzottabbá válhatnak a hirdetések, illetve a rajta megjelenő információk is hasznosabbnak fognak bizonyulni, hiszen - tömegesen ugyan -, de targetáltabb hirdetések fognak megjelenni rajta. Így például az iskola utáni időszakban inkább a tiniknek szóló ajánlatokat fogjuk látni, míg mondjuk az éjszakai időszakban más korosztályt érintő információk jelennek majd meg rajta.




Beágyazás

Ezzel az embed kóddal a weboldaladba illesztheted a videót
Embed kód méretezés: px px

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY RÉSZLETEI

VISSZAHÍVÁS